REKLAMACJE I ZWROTY

Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru znajdą Państwo w Regulaminie Sklepu. Poniższe informacje są jedynie ich uproszczoną formą.


REKLAMACJA ZAKUPIONEGO TOWARU


Reklamacja zakupionego towaru może występować gdy:


- Dostarczony do Państwa towar jest inny niż wcześniej zamawiany- Zamówienie jest niekompletne, brakuje któregoś z elementów zamówienia
- Dostarczony do Państwa towar jest zniszczony
- Dostarczono niewłaściwą ilość zakupionych towarów (np.1 sukienkę zamiast zakupionych dwóch)

Jak należy postępować w przypadku reklamacji:

1. W terminie 3 dni od czasu otrzymania przesyłki i stwierdzeniu uchybień w zamówieniu proszę powiadomić Dział Sprzedaży e-trend.pl o chęci reklamowania towaru:

-  Telefonicznie:  tel. (32) 326 43 04   lub  mailowo:  sklep@e-trend.pl

2. Należy ściągnąć ze strony naszego sklepu formularz Zgłoszenia Reklamacji, wydrukować go i czytelnie wypełnić, wskazując odpowiednią dla Państwa formę zakończenia procesu reklamacyjnego.

3. Cały dostarczony do Państwa towar, wraz z wypisanym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu proszę odesłać na adres naszego sklepu, tj:

Centrum Mody trend
Bartłomiej Niemiec
ul.Warszawska 342
43-155 Bieruń
z dopiskiem "Reklamacja towaru"

4. Po otrzymaniu reklamowanego towaru wraz z kompletnym formularzem reklamacyjnym w ciągu 14 dni rozpatrzymy Państwa reklamację i powiadomimy o dalszym etapie postępowania a także sposobie realizacji wybranej przez Państwa formie zakończenia procesu reklamacyjnego.


Uwaga! Proces reklamacyjny zachodzi tylko i wyłącznie wtedy, gdy spełnione zostają warunki reklamacji. W przypadku reklamacji koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Sprzedający.


Pobierz Formularz Reklamacyjny

ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU

Każdy klient dokonujący zakupów na odległość,  poprzez sklep internetowy, ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni od momentu otrzymania do od dostawcy.


Warunki procedury zwrotu towaru:

- Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania
- Towar musi posiadać oryginalnie przypięte metki sklepu i producenta
- Towar nie powinien być brudny i zniszczony
- Towar powinien być kompletny i zawierać wszystkie przysłane do Państwa elementy
- W przypadku zwrotu towaru - wymagamy także oryginału dowodu zakupu


Jak należy postępować w przypadku zwrotu towaru:

1. W terminie 3 dni od czasu otrzymania przesyłki i wyrażeniu chęci zwrotu zakupionego towaru proszę powiadomić Dział Sprzedaży e-trend.pl o zwrocie towaru:

-  Telefonicznie:  tel. (32) 326 43 04   lub  mailowo:  sklep@e-trend.pl

2. Należy ściągnąć ze strony naszego sklepu formularz Zwrotu Towaru, wydrukować go i czytelnie wypisać, wskazując w nim numer konta bankowego, na które chcą Państwo otrzymać zwrot należności za zakupiony towar.

3. Zakupiony towar wraz z dowodem zakupu oraz wypisanym formularzem Zwrotu należy przesłać na adres naszego sklepu, tj:

Centrum Mody trend
Bartłomiej Niemiec
ul. Warszawska 342
43-155 Bieruń
z dopiskiem "Zwrot towaru"


4. Po otrzymaniu zwracanego towaru wraz z kompletnym formularzem zwrotu i dowodem zakupu, oraz stwierdzeniu że towar spełnia warunki Procedury zwrotu towaru, w ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa woli i zwrócimy należność za zakupiony towar na podane przez Państwa konto bankowe.


Informacje zapobiegające zwrotom towarów

- Aby uniknąć "nietrafionego rozmiaru" polecamy przed zakupem produktu skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta i zapytać o rozmiar. Na Państwa życzenie jesteśmy w stanie zmierzyć dokładnie produkt i podać Państwu wszystkie rozmiary.

- Aby uniknąć "rozczarowania kolorem", polecamy przejrzeć kartę wybranego produktu na różnych monitorach. Niekiedy zbyt jasne / lub ciemne ustawienia wyświetlania kolorów na urządzeniach różnego typu nie odzwierciedlają rzeczywistych kolorów materiału, z którego wykonany jest dany produkt. W razie niepewności nasi konsultanci udzielą Państwu wszystkich potrzebnych informacji.


Uwaga! Proces Zwrotu Zakupionego Towaru zachodzi tylko i wyłącznie wtedy, gdy spełnione zostają warunki Procedury Zwrotu Towaru. W przypadku zwrotu zakupionego towaru - koszty wysyłki kurierskiej pokrywa Kupujący.



Pobierz Formularz Zwrotu Towaru


Accept

Ta strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach Twojej przeglądarki.